השקעות נדל"ן ביוון

חברת בי גלובל (B GLOBAL) מסבירה כי השקעה בנדל"ן ביוון היא הזדמנות מצוינת למי שמחפש לבנות תיק השקעות לטווח ארוך. המדינה עברה מהומה כלכלית בעשור האחרון, אך הממשלה נוקטת בצעדים לשיפור המצב. המדינה עדיין נחשבת לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר עבור משקיעים זרים, וזאת בעיקר בזכות מיקומה הגיאוגרפי והמורשת התרבותית.

יאיר בושרי בעליה של חברת ביגלובל מציין כי גם תעשיית התיירות ביוון נמצאת במסלול עלייה לאחרונה, מה שאומר שיהיה ביקוש רב לדירות חדשות. משקיעים יכולים לנצל זאת על ידי רכישת דירה או נכס כבר עכשיו, לפני שהמחירים יעלו משמעותית.

יוון היא ארץ יפהפייה עם שפע של יופי ותרבות טבעיים. זוהי גם אחת המדינות הזולות ביותר באירופה לקנות נכס.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לך להשקיע ביוון. המדינה ראתה צמיחה כלכלית רבה לאחרונה, מה שאומר שיש הרבה הזדמנויות למשקיעים. בשנים האחרונות גדל מספר התיירים המבקרים ביוון, מה שאומר שיש ביקוש ליותר נכסים ודירות.

הכלכלה היוונית צפויה לצמוח ב-2% השנה וגם ב-2019. זה יוביל לעלייה בביקוש לנכסים, מה שיהפוך אותו לזמן טוב להשקעה בנדל"ן ביוון.

השקעה בנכס היא דרך מצוינת להגדיל את העושר שלך. בין אם אתם מחפשים השקעה שתניב לכם תשואה או מקום מגורים, רכישת נדל"ן יכולה להיות החלטה טובה.

במאמר זה, נציגי חברת בי גלובל (B-GLOBAL) הולכים לחקור את השאלה האם כדאי למישהו להשקיע בנדל"ן ביוון. נבחן כמה מהיתרונות והחסרונות של השקעה ביוון, ונראה כיצד המצב השתנה עם הזמן.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא איזה סוג של נכס אתה רוצה לקנות. סוג הנכס שתקנה יהיה תלוי במצב האישי שלך ובמטרות ההשקעה בנדל"ן. לדוגמה, אם אתה רוצה השקעה שתרוויח כסף מהשכרה או מכירה מחדש של הנכס, אז אולי עדיף לקנות דירה או בית פרטי.

האם כדאי למישהו להשקיע בנדל"ן ביוון

השקעה בנדל"ן ביוון יכולה להיות החלטה משתלמת מאוד. המדינה היא אחד מיעדי הנופש הנחשקים ביותר וכלכלתה צומחת בהתמדה.

המדינה ראתה השקעות רבות ממשקיעים זרים, במיוחד מבריטניה, ארה"ב וגרמניה. כתוצאה מכך, יש ביקוש גובר לנכסים באזור זה.

אם אתם מחפשים הזדמנות השקעה שתספק תשואות לטווח ארוך, אז השקעה בנדל"ן ביוון צריכה להיות על הרדאר שלכם.

השקעה בנדל"ן היא הזדמנות טובה למי שרוצה להרוויח כסף. יוון היא מקום טוב להשקיע בו כי יש לה אקלים אטרקטיבי וקו חוף יפהפה.

יש הרבה דירות להשקעה ביוון שאפשר לקנות. רכישת דירה להשקעה יכולה להיות דרך מצוינת להרוויח כסף, אבל יש גם דרכים אחרות שאפשר להשקיע בשוק היווני.

יוון הייתה יעד פופולרי למשקיעי נכסים. המדינה היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם, עם למעלה מ-30 מיליון מבקרים מדי שנה.

כלכלת יוון נמצאת במגמת עלייה מאז 2009 והיא צפויה להמשיך ולצמוח בקצב קבוע בעתיד. שיעור האבטלה גם הוא ברמה הנמוכה ביותר מאז 2008, מה שאומר שיש יותר אנשים שיכולים להרשות לעצמם לקנות נכס גם ביוון.

היתרונות והחסרונות של השקעת נדל"ן ביוון

זה לא סוד שיוון נאבקת להתאושש מהמשבר הפיננסי של 2008. עם זאת, זה לא אומר שאין הזדמנויות להשקיע בנדל"ן ביוון.

השקעה בדירה להשקעה ביוון יכולה להיות רעיון טוב אם אתה רוצה לגוון את תיק ההשקעות שלך. תוכל להרוויח כסף על ההשקעה שלך ולקבל החזר על הכסף שלך. החיסרון היחיד הוא שתהליך רכישת הנכס עשוי להימשך זמן מה וייתכן שהוא לא יהיה רווחי כמו השקעה בשווקים אחרים.

השקעה בנדל"ן ביוון היא רעיון מצוין. למדינה יש פוטנציאל רב, והשוק עדיין לא רווי.

היתרונות העיקריים של השקעה בנדל"ן ביוון על פי צוות BGLOBAL (ביגלובל) הם:

-הכלכלה צומחת ויש ביקוש רב לדיור, בעיקר מרוכשים זרים

-לחוק היווני אין הגבלות על בעלות זרה על נכס, כך שחברות יכולות לקנות קרקע או מבנים ללא בעיות

-מחירי הדירות נמוכים יחסית לשאר מדינות אירופה

-מחירי הדירות עלו בהתמדה במהלך השנים האחרונות מה שאומר שגם הם ימשיכו לגדול

-ישנן הטבות מס רבות בעת השקעה בנדל"ן ביוון

עם זאת, ישנם גם כמה חסרונות:

-אי ודאות לגבי העתיד עקב פוליטי

היתרונות של השקעה בנדל"ן ביוון הם שהמדינה מציעה הזדמנות השקעה טובה לזרים. מחירי הנכסים עדיין נמוכים ויש ביקוש גבוה גם לבתים וגם לדירות. למדינה יש גם כלכלה צומחת מה שאומר שערך הנכס יעלה בעתיד.

החסרונות של השקעה ביוון הוא שקשה למצוא סוכן אמין שיעזור לך ברכישה. יכול להיות גם קשה למצוא דירה או בית שמתאימים לצרכים שלכם, במיוחד אם אתם מחפשים משהו עם הרבה מקום. (מזל שיש את חברת בי גלובל)

האם מומלץ לקנות דירה להשקעה ביוון?

שוק הנדל"ן היווני הוא אחד הפופולריים באירופה. אנשים מעוניינים לקנות דירות להשקעה כי הם רואים פוטנציאל רב בעתיד. האוכלוסיה גדלה, יש יותר תיירים ובמדינה יש אקלים טוב מאוד.

רכישת דירה להשקעה ביוון יכולה להיות רעיון מצוין אם יש לך מספיק כסף להשקעה ואם יש לך זמן לחכות להחזר על ההשקעה שלך.

רכישת דירה להשקעה ביוון הייתה בחירה פופולרית עבור אנשים רבים ברחבי העולם. אבל לפני שאתם מקבלים את ההחלטה שלכם, חשוב לדעת שיש כמה גורמים שאתם צריכים לקחת בחשבון. כדאי להתחיל במחקר על השוק הנוכחי וכיצד הוא ישפיע על ערך ההשקעה שלך.

אם אינכם בטוחים באיזה סוג נכס להשקיע, אז מומלץ לרכוש דירת סטודיו או חדר שינה אחד בקומה גבוהה עם נוף לים או להרים. יש סיכוי גבוה יותר לנכסים אלו להיות בעלי ערך גבוה יותר מאשר סוגים אחרים של דירות ויש להם גם עלויות תחזוקה נמוכות יותר.

רכישת דירה להשקעה ביוון היא החלטה נבונה. המדינה עברה משבר פיננסי, אבל מחירי הנדל"ן לא ירדו כל כך.

יוון עברה משבר פיננסי בעשור האחרון, אבל מחירי הנדל"ן לא ירדו כל כך. אז אם אתם חושבים לקנות דירה ביוון למטרות השקעה, אולי כדאי לעשות זאת כבר עכשיו לפני שהמחירים שוב יעלו.

שיתוף:

עוד מהבלוג

נדל"ן בקפריסין – כל הטיפים

יאיר בושרי בעליה של חברת בי גלובל – B GLOBAL מסביר כי אם אתם מחפשים מקום להשקיע בו את כספכם, אז קפריסין היא מקום מצוין

שליחת הודעה

דילוג לתוכן